15.11.2008

Crazy color

Äiti toi minulle Pärnun kuoromatkaltaan Crazy Color -lankaa, josta aloitin eilen sukat itselleni. Yksinään värit inhokkiväriäni keltaista lukuunottamatta olisivat ihan ok, mutta yhdistelmä on aika "crazy color". Onneksi sain myös mm. Titan Woolin mustaa, valkoista ja tummanharmaata Merinos Extra -huivilankaa ja Evillan vihreäsävyistä liukuvärjättyä 8/2-villaa.


My mother was singing with her choir in Pärnu, Estonia and brought me Crazy Color yarn. So I started yesterday to knit socks for myself. Colour combination of this multicoloured yarn is something, should I say "crazy". But luckily I got also Titan Wool's black, white and dark grey Merinos Extra yarn and Evilla's green 8/2 Artyarn.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joskus ajattelit mistä saisi palashampoota. Tilasin lähiaikoina itselleni Luontokauppa.comista palashampoota. Äsken pesin hiukset sillä ja olin todella tyytyväinen. Vaahtosi hyvin. Enää en osta pulloshampoota. Myös palasaippuat ovat siellä ihania ja ihoa hoitavia ja sileyttäviä. Antavat koko pesuhuoneeseen ihanan tuoksun.

Päivi, Lankakomero kirjoitti...

Hih, se taisi olla joku muu kuin minä. Mutta hiusasioista olen joskus kommentoinut blogiisi, kun kerroin, että olen alkanut pestä hiukseni ruokasoodalla ja huuhtelemaan etikalla. Enkä kyllä enää shampooseen palaa. Kasvojen ihokaan ei enää ole karhea hiustenpesun jälkeen. Nuo palashampoot on varmaan myös parempia kuin tavalliset shampoot.